Cupcakebak

Nu är jag hos mamma och har precis bakat Cupcakes. Choklad & Klassiska blev det. Dom "lättaste" Cupcakesen enligt mig. Passar samtidigt på och lånar datorn medans jag kan. Det som är så komiskt är att igår, när jag tittade på "Hela Sverige bakar" och bestämde mig för att baka Cupcakes (eftersom dom gjorde det där), så är det minst 5 st som gjorde samma sak av mina fb vänner bara för att jag skrev ut att jag skulle göra det. Lite roligt att folk tar efter mig ibland. En gnutta irriterande, men jag är glad att jag kan ge andra inspiration samtidigt! Om jag hade en bättre inkomst så skulle jag bakat mer än vad jag gör. Och antagligen gett bort allt, eftersom jag inte vill äta det själv (pga hälsan). Men, när jag får jobb så blir det ändring på det.
 
Det är så skönt att låna en dator ibland och slippa blogga via Iphonen. Men det jag kom på är att mamma inte har photoshop på sin dator, och jag som tänkte göra om designen på bloggen. Så, det gick ju åt helvete. Men men, funderar på att köpa en bärbar dator i november. Man måste nästan ha det. Inte bara för bloggandet osv, utan för att söka jobb m.m.
 
Well, här kommer lite iphonebilder på mina Cupcakes. Ni får ursäkta den sämsta kvalitén, men vad mer kan man begära med en Iphone?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0