Videoinlägg - Ångest








__

Det är väldigt sällan jag får väldiga ångestattacker. Eller.. inte väldiga, men den där ångesten man gick omkring med varje sekund innan. Jag vet varför den kom nu. För jag såg att det hade kommit en jättesnygg tjej till festen min pojkvän var på igår. Och hon sov dessutom på samma ställe. Och.. jag är livrädd. Livrädd om vad som KAN ha hänt. Och livrädd för att HAN tyckte hon var snyggare än mig. Att ahn ångrar just den sekunden att han hade flickvän. Att han ångrar mig. Livrädd. Jag kan knappt andas. Men jag försöker att tänka realistiskt. En gråskala skulle kunna vara att han tyckte hon var snygg, men att han älskar mig och inte gjorde något. Men det är just det att jag har problem med att han kan tycka någon annan är snygg och kanske titta på någon annan. Det låter sjukt, men den tanken är väldigt skrämmande. Även om det kan anses vara "normalt" så är det inte okej i min borderline svart-vita värld. Och det är det som är så svårt att överkomma att INTE bli sur. Att anpassa mig till er "normala" människor. Jag tror aldrig att jag duger. Jag måste alltid vara LITE bättre, LITE snyggare än alla andra för att känna att jag duger. Så sjukt.. Så sjukt. Nu ska jag gå tillbaka från datorhuset till B-hemmet och kedjeröka ute. Jag röker INTE. Jag är INTE beroende. Men jag röker när det är akut. Vilket är numera riktigt sällan. Bättre det än att skada sig eller flippa ut iallefall..Whatever. Damn you BORDERLINETHOUGHTS!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: tejpix

Fin du är mella. och det ÄR intressant att lyssna när du "bara babblar" som du säger. <3

2012-03-04 @ 22:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0