Flashbacks

Nu är jag hos mamma. Jag tittade på en film på Tv1000 som hette "The Flock" som handlar om en man som jobbar med att hitta sexförbrytare och barn som blivit kidnappade av sådana. Denna mannen som jobbar med detta ska gå i pension så det kommer en kvinna som ska efterträda honom, och han har 18 dagar på sig att "lära upp" henne. Denna filmen var hemsk. Hemska scener.. Och jag blev som förstenad framför tv:n och upplevde massa flashbacks från min barndom när jag blev utsatt för sexuellt utnyttjande. Jag blir sådär.. Förlamad av skräck så jag stänger av. Så nu när jag ska sova vågar jag knappt blunda.. Rädd för mardrömmar.

Igår var jag ute med Lizette & Marilyn på Harry's i Värnamo. Det var kul. Spelare in massa "fyllevideos" på min mobil. Var rätt kul att titta på dom sen. Slänger väl upp både bilder och videos imorgon innan jag åker tillbaka till b-hemmet. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0