120323

Hej alla!

Av någon anledning så mår jag bra idag. Måste erkänna att det känns rätt skönt utan mobil av någon anledning. Helt sjukt. Men måste ändå skaffa en ny. Haha, var inne på Happyhair.se nyss och beställde löshår.. 60 cm. Det kommer komma nästa vecka. Kommer bli så fint. Älskar att beställa nya grejer, vilken kick. Usch, börjar bli en shoppaholic..

Nu är jag hos mamma och jag har nyss laddat upp massa bilder från dagarna i skåne. Den enda kvällen som var riktigt lyckad var ju dagarna hos Lilly. Måste banne mig till henne snart igen. Då åker jag iallefall till Klippan, inte KaosMalmö. Anyway, snart ska jag ladda ner lite filmer till ikväll och så. Blir en lugn kväll, ska bli skönt. Och om 17 dagar åker jag till Cypern, azum! Längtar som fan verkligen. Och imorgon ska jag & Janne till Falkenberg och kolla på när hans storebrorsa spelar med sitt band. Sen så ska vi sova hos hans bror och hans sambo (min kompis Sofia) i Halmstad. Hoppas på fint väder!

Oh, måste rekommendera ett skönhetstips för er med torr hud. Jag gjorde ett fotbad igår med hett vatten och 1 dl olivolja, sen smörjde jag in mitt ansikte med olivolja för jag har så torr hud, och lät det sitta i 1/2 timme. GJORDE UNDERVERK FÖR FÖTTER OCH ANSIKTE. Önskar jag hade ett badkar så jag kunde bada i olivolja och hett vatten. Hm..

Kommentarer
Postat av: Mandy

Va äre för löshår du köper? :) alltså clips, träns eller så och tycker du att deras hår är bra? :) <3

2012-03-26 @ 00:33:23
URL: http://blackbymay.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0