Skymningstankar

Jag vaknade klockan tre, och nu är klockan halv fyra på morgonen. Jag vaknade av oroande tankar. Fick ett brev igår och fick "besked" om en ganska oroande sak. Så imorgon måste jag till läkaren.

Andra hjärnspöken:

- Fick hem en hel del räkningar igår och jag vet inte hur jag ska klara ekonomin denna månaden alls. Vill absolut inte hamna på inkasso igen.

- Läkarbesöket imorgon.

- Utekvällen med pojkvännen och hans band på fredag. Oroar mig över mycket folk och allt.

- Jag måste komma igång med ett arbete i skolan som jag är en aning försenad med.

- Jag måste ringa mitt Personliga Ombud angående hjälp med min ekonomi.


Ser ni? Mycket stress och oro som påverkar min sömn och mitt mående. Men jag får tänka så att jag tar itu med allt senare idag, (eller när klockan har blivit åtta på morgonen iallefall).

Jag träffade finaste Linda igår också. Vi gick och fikade på ett mysigt fik här i Värnamo, sen gick vi hit till b-hemmet och spelade Wii, så nu har jag träningsvärk i hela kroppen verkligen. Kan knappt röra mig. Idag ska jag även gå till det nya gymmet med och skaffa ett gymkort. Måste komma igång med det även om jag tränar yoga och whatever. Nu ska jag FÖRSÖKA sova tills sju-åtta.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0