Nyår 2011

Nyårsaftonen var helt okej. Trevligt och allt. Var dock inte så pepp som jag trodde jag skulle vara, men det funkade ändå. Vi var i min pojkväns tvillingbrors flickväns stuga och firade. Där fick vi 3 rätters middag. Förätten bestod av löjrom, en skiva rostat bröd, rödlök, creme fraiche & droppad citron över (ASGOTT!). Huvudrätten var fläskytterfilé med potatisgratäng och till efterrätt blev det Marängswiss. Efter vi hade ätit så började vi dricka och spela lite sällskapsspel (haha). Sen kom 12-slaget och vi drack Champagne. Och EFTER 12-slaget så blev jag pepp och började dricka på allvar. Det gjorde dom andra med. Så vi satt uppe till tre och dansade och lyssnade på 90-tals klassiker. Askul. Hm, här kommer lite bilder från igår. Jag lägger inte upp alla bilder här, men om ni vill se alla så finns resten på facebook om ni har mig där : >






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0