Gårdagens festligheter

Jag hade roligt igår. Träffade finaste Linda och gick på förfest hos en massa skjortkillar jag inte kände. Utöver skitsnack och sånt så var det kul. Jag tappade dock min hostmedicin i asfalten så den gick sönder i botten så ALL hostmedicin spilldes ut. Så nu måste jag gå till läkaren och skaffa mig ett nytt recept på hostmedicin...

Min buss till b-hemmet går om en halvtimme, så jag passar på att lägga upp bilderna från igår här på bloggen när jag väl sitter vid en bärbar dator. Usch, känner mig skitig och slö. Vill duscha och sova..

















Kommentarer
Postat av: Kanel

Så himla fint gumman! Hoppas du hade kul trots att du inte kände alla där :3



PUSS <3

2012-01-15 @ 18:11:18
Postat av: ninja

gick inte att kommentera på det nyare inlägget. men ville bara säga att jag blir lite orolig fast jag inte känner dig. nu när det ekar tystnad från dina ord.

skickar en varm kram till dig.

2012-01-25 @ 08:38:51
URL: http://ingrodd.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0