Feldiagnoserad

Nej, inte feldiagnoserad när det gäller det psykiska, utan det fysiska. Jag var på akuten idag i Värnamo för jag hade så ont i örat och inte kunde dricka, äta eller svälja saliv. När läkaren undersökte mig blev han arg för att jag hade fått två farligt höga penicillinkurer när jag inte behövde det och hade en väldigt låg sänka. Så min förra vårdcentral hade vanvårdat mig som fan. Så han tyckte att jag skulle anmäla.

Så nu har jag slutat tagit penicillinet och imorgon så ska jag lösa ut mina örondroppar. Sen kommer Janne imorgon också, längtar.


Kommentarer
Postat av: Lin Melikie

Haha. altså det är sorligt. Vi bor i sverige och de kan inte ens hålla koll på pencilin. Tycker synd om dig. känns som om du råkar ut för massa skit du inte behöver hela tiden! puss

2012-01-07 @ 10:46:53
URL: http://shutuplisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0