5 in the morning..

Jag vaknade klockan fem imorse och nu en timme efter så bloggar jag. Att man vaknar pigg är ju bra, fast att vakna pigg INNAN klockan ringer är inte okej. Jag vaknade av helt fel anledning dock. Jag vaknade av att jag drömde att jag var gravid. Jag älskar barn och jag vill verkligen ha barn i framtiden. Men drömmen gav mig någon insikt, och den var att jag vill göra så mycket i livet innan jag får barn. Jag är fortfarande inte klar med detta kapitlet jag är på i livet än. Så, det är bäst att mina ägg går i pension så länge och att mina p-piller funkar! Fast nu går jag och tänker på och är rädd för att jag har drömt en förnimmelsedröm om det som kommer att hända snart. Usch, det var den rädslan jag vakande av. Att drömmen kanske blir sann.

Hm, men nu har jag tänkt realistiskt i ett par minuter och skickat ett sms till Janne om att vi absolut inte ska ha barn nu. Haha. Känns bättre. Funderar dock på att gå upp och vara social med nattpersonalen en stund innan dagspersonalen kommer. Det är ju inte ofta man vaknar såhär morgonpigg. Måste utnyttja det på något sätt. Jag skulle kunna springa ett maraton nu. Höhö.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Lilly

Hahahah känner mig skyldig till din dröm. xD

2012-01-09 @ 22:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0