Jag är duktig!

Det känns som om detta inte har varit en bra vecka alls. Men det är bara att ta nya tag igen antar jag. IMORGON allihopa, så konmer jag göra ytterligare ett löfte... Nu när jag varit sockerfri i två veckor så ska jag även börja med GI for real den är gången. Vilket innebär INGA KOLHYDRATER. Peace a cake säger jag bara ;). Jag klarar det. Jag är bäst. Imorgon ska jag även göra min "Må Bra" bok. Där jag ska skriva allt positivt med mig, DBT färdigheter och hur jag ska göra i krissituationer. Kommer även klistra in bilder på de jag älskar som gör mig glad. Fick idéen av en vän. Så det ska jag göra och bära med mig boken överallt.

Imorgon ska jag även baka Chocolate Chip Cookies (till dom andra), och sen städa och PLUGGA. Kanske gå på en hälsoföreläsning som är på skolan imorgon. Vi får se vad jag hinner..

Om två veckor åker jag ner till Malmö igen, ska bli så sjukt kul! Ska träffa Syster igen, så underbart.

Nu ska jag sova för jag är helt slut.. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Louise Edgarn

Underbart! <3

2012-03-02 @ 11:32:52
URL: http://louiseedgarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0