Det som gör ont..

Jag har tänkt på en sak. Människor som Blondinbella, Kissie, Hanna Widerstedt etc - måste vara väldigt starka i sitt psyke för att kunna ta allt hat dom får av Sveriges befolkning. Alla ord, kommentarer osv. Visst, dom har valt det själva. Precis som jag har gjort med att göra videoinlägg och skriva så öppet om min sjukdom. Tro det eller ej, men jag får mycket skit för att jag är en sån öppen person. Jag bryr mig inte om personer som jag inte känner som skriver eller säger till mig saker om min blogg eller om mig öppenhet. Men personer som jag står nära eller som betyder någonting..om DOM säger saker..då sårar det. Men att ha min blogg och skriva om min sjukdom och mina tankar och göra videoinlägg - det är vem JAG är. Jag skulle aldrig lämna ut någon mot den personens vilja med mening tex. Jag kan inte ge upp vem jag är, jag kan inte ge upp min öppenhet eller göra om valet att skriva om min sjukdom och hur det är att leva med den varje dag.

Jag blir så ledsen.. Jag kan inte ändra på vem jag är för någon annans bekvämlighet. Jag är ledsen.

Kommentarer
Postat av: izzy

Men man ska vara sig själv. Plus det är ditt val. Men jag förstår dig det sårar när någon i ens närhet säger saker som gör ont. Men stå på dig du är stark. Jo precis dom har valt det själva men sen blir det ju så att folk som stör sig ger skit. Tyvärr så ger människor andra människor skit. :(. Önskar dock att vi levde i harmoni <3. Men jag är hippie i mitt tänkande.



Men ha det bra och ehm ja just det snyggt här inne men saknar leopard fläckarna. Puss och kram

2012-02-10 @ 23:17:06
URL: http://izzemizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0