Dreaming of what could be, and if I'd end up happy...

Dagen har gått jättesnabbt. Jag firade Påsken hos mormor med middag osv. Sen har jag hunnit med att baka Vaniljbullar och städat mammas hus. Packat till Cypern har jag också gjort. För vi åker ju i övermorgon. Ska bli skönt att ta en paus från allt här hemma i Sverige. Alla människor, allt kaos.. allt.

Mår inte så värst bra. De bidragande faktorerna till det är att:

1. Jag håller på att trappa ner på min medicin (Cipralex)

2
. Jag har hållt igång hela dagen så jag är helt död nu.

3
. Jag fick ett pm från min farbror på Facebook som skrev något i stil med att det bara var 4 kr på hans busskort som jag lånade av han när jag var i Malmö senast. Och när han hade lånat ut det till mig så var det 500:- på kortet. Och sen slutade meddelandet med "Schysst MALIN, verkligen schysst", typ.. Och jag VET att jag bara har åkt för ca 100 kr på det kortet så det är inte jag som slösat dom pengarna. Men jag orkar verkligen inte svara på det meddelandet. Även om jag vet att det inte är jag som har slösat upp dom 500:- så känner jag mig dålig, skamsen,.. som en dålig människa.

4. Jag ringde Janne nyss och jag berättade att jag gått NER 4 KG SEN JAG SLUTADE MED SOCKRET! Och han tyckte det var bra, men på något sätt fick han det att låta som om jag var tjock och att han ville att jag skulle gå ner i vikt. Sen drev han med att jag inte hade ett körkort, och då blev jag ledsen eftersom jag inte förstår när folk är ironiska ibland.. Så det blev kaos.

Så, jag mår inte så bra. Ska gå och lägga mig TIDIGT ikväll så det blir morgon snabbt. Vill bara ha måndag så jag kan åka iväg. Känner för att gråta med... men jag är en person som gömmer tårarna på en mörk plats inom mig. Har lärt mig att tårar är svaghet sen barnsben och att jag alltid ska vara den som tar hand om människor och ska vara den starka, och det har satt sina spår.

Men men, för att "må bättre" så har jag tänkt att titta på söta klipp på youtube och sen göra ansiktsbehandling osv.






Lite att dö för:















Kommentarer
Postat av: Lilly

Den översta är Lilja forever va? <3

2012-04-07 @ 22:07:51
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0