21 år i all meningslöshet

Idag fyller jag 21 år. Känner ingenting. Jag var sjuk i feber och smärta hela onsdagen och halva dagen idag, men nu har det lugnat sig. Mår bara sämre och sämre. Tror att de antidepressiva kan ha lite med det att göra också. Jag vet inte vad denna.. depressionen, denna ångesten har kommit ifrån. Demonen satte sina klor i mig, sen PANG - så är jag fast igen. Jag är på gränsen till att falla. Jag vill bara sova bort livet. Orkar inte ta tag i saker, och jag känner mig oälskad av alla. Känner att jag inte betyder tillräckligt. Förlåt. Det kanske är demonen som pratar. Jag vet inte vart Malin försvann, men jag ska försöka att finna henne igen. Mot alla odds. Nästan mot alla odds...

Hon var nog inte så stark som hon trodde.


Kommentarer
Postat av: AnnaPannaLingonben

Synd att du är sjuk på din födelsedag ... Synd att du är down på din dag ... men DUUUUU, du är inte oälskad!!

Måste se till att ses snart. Miss you!!

2012-04-27 @ 01:07:10
Postat av: izzy

Tråkigt att du är sjuk när du fyllde år. Grattis i efterskott men 21 år = du kommer in på alla uteställen i andra delar av världen och får supa och sådant i Las vegas ;) hhih. 21 var som 20 för mig. Haha. Hoppas du har det bra puss och kram

2012-04-29 @ 18:06:03
URL: http://izzemizz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ouch : / hoppas det blir bättre. Krya på dig och grattis på födelsedagen, vackra varelse.

2012-05-06 @ 17:51:10
URL: http://jennaluminaire.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0