Jag + Matlagning/Bakning = Själsfränder

Nu sitter jag här i mammas hus och knaprar Turkisk peppar. Funderade att gå till Higgins för att träffa vänner och dricka lite, men jag är helt enkelt inte redo känner jag. Jag valde att sitta under ett täcke och knapra Turkisk peppar och vänta på att nerladdningarna ska bli klara så jag kan se på The eye och några avsnitt av Greys Anatomy säsong 4. Känner mig så tråkig. Förlåt mina vänner för jag inte tar kontakt eller hör av mig.

Jag har fått en ny DBT terapeut som heter Kajsa. Hon är ganska bra. Sen kommer själva DBT gruppen börja nästa vecka, och jag är motiverad som fan! I'm gonna make this! Livet på Mossle är skönt. Struktuerat och tryggt. Och de som bor där har blivit som en andra familj för mig. Jag älskar mina psykfall, hehe. Åh, förresten från ingenstans - jag skulle egentligen baka en Amerikansk Cheesecake hemma hos mamma men hittade inte receptet. Försökte googla det, men hittar inte receptet jag använde förra gången, och det MÅSTE vara samma som det var förra gången jag gjorde den. För den blev underbar! Jag + Matlagning/Bakning=Själsfränder.

Skriver mer imorgon, för då kommer Janne till mig och jag har bestämt att han ska bli av med sin Vattenpipeoskuld. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0