Ilska.

Jag har en dålig dag idag. Jag vill hoppa av en grupp som vi har här som heter "ett sundare liv". Anledningen är att jag kan redan allt det där, och det är bara onödigt att slösa min tid på något jag redan kan. Sen ska jag träffa min behandlare Kajsa idag med, och det är redan påfrestande nog..

Så alla på behandlingshemmet som undrar varför jag inte är med på "må bra-gruppen", "ett sundare liv-gruppen" och ibland inte kommer upp till morgonsamlingen:

Må Bra gruppen: jag har DBT gruppen direkt efter Må Bra, så det blir för påfrestande för mig att gå båda. DBT:n tar tillräckligt med energi.

Ett sundare liv: jag kan redan det mesta och känner att det är slöseri av min tid när jag redan kan allt om hälsa osv.

Morgonsamlingarna: de senaste dagarna har jag haft hemsk migrän, och det har jag väldigt ofta. Läkarna misstänker en tumör så jag väntar fortfarande på remissen från röntgen/neurologen.

Att folk inte kan lära sig att sköta sig själva.. Skitsamma, jag har en hemsk dag för jag ska träffa Kajsa idag, har vaknat på fel sida, ingen har tid för mig och min pojkvän ska åka till Sthlm/Gbg i fem dagar idag med sin vän, och jag dör av oro.

Fuck everything.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0