Dimma

Tror människor tror nu att det är slut mellan mig och min pojkvän p.ga av det jag skrev i det förra inlägget. Men så är inte fallet. Men det var jävligt nära. Men vi pratade en del igår, och idag när jag vaknade kändes det lite bättre. Kanske beror på att jag har tagit en del hostmedicin nu så jag känner mig lugn.

Börjar oroa mig för att soc inte ska sätta in pengar till mig nu, för min soctant är galen, seriöst. Hon sätter in olika belopp varje månad när hon har lovat att sätta in tusen extra på kontot per månad. Och nu verkar hon inte sätta in något alls. Det betyder att när jag får in min studiebidrag imorgon så har jag bara 1050 kr, och av dom pengarna ska jag lägga undan till festivalcampingen som kostar 450:- - vilket betyder att jag bara har 600 kr kvar, och dom ska räcka till nya skor, mascara, alkohol till festivalen samt mat. Kommer aldrig klara mig känns det som. Helvete. Måste fråga någon fin människa här nere om jag får jobba eller göra något så jag kan tjäna lite mer pengar, eller så får jag fråga mamma om hon kan hjälpa mig lite. För av pappa förväntar jag mig ingenting. Han super bara, och han har börjat röka på med..så honom skiter jag fullständigt i.

Det är fint väder ute idag, och det känns som om jag slösar bort dagen med att sitta inne framför datorn. Men alla mina vänner i princip är i skolan. Så har inget för mig. Damn it. Har planerat en strandfest tills på fredag och lagt ut ett evangemang på facebook. Ser en aning fram emot det!


Kommentarer
Postat av: Karroh

fin du är mella!

2011-05-30 @ 15:29:07
Postat av: någon som fortf bryr sig....

Finaste tjejen är du i alla fall :<

2011-07-23 @ 19:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0