D-Day - Tatueringsdagen


Min ångest har kommit stegvis mer och mer av någon anledning. Det är så i vissa perioder. Tror det händer när jag känner mig stressad och när det händer mycket saker runt omkring mig. På fredag åker jag till Malmö och kommer inte tillbaka till Småland igen förens om tre veckor. Seperationsångest.

Om några timmar åker jag in till Hell Yeah i Värnamo och gör min tatuering. Sejb ligger och powernapar i min säng, och jag sitter och är allmänt rastlös och FÖRKYLD. Hate it. Funderar på att ställa mig och laga mat eller något. Bilder på tatueringen kommer sen.

Kommentarer
Postat av: jessica

vet hur det känns :/

hoppas det blir bättre snart!

2011-05-23 @ 23:33:09
URL: http://diisorder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0