meningslösheten

Jag mår inte bra. Det känns som om jag är sjukare nu än någonsin. Min sjukdom förstör så mycket. Kärleken, vänner..det sociala livet, min skolgång etc. Jag har vaknat upp varje natt av att jag inte kan andas. Som om andningsmusklerna har slutat att fungera. Jag ska till läkaren imorgon och kolla upp det, det och hjärtproblemet. En del av mig hoppas på att dom upptäcker något allvarligt. Dödligt.

Jag vaknar upp varje morgon med en sån hemskt ångest. Och min ångest är så pass illa just nu. Jag går och tror att alla ska lämna mig. Speciellt min pojkvän. Det går inte en dag utan att jag skriver ett sms till honom och frågar om han fortfarande älskar mig, om jag har något att leva för, om han fortfarande vill ha en framtid med mig, om han är osäker.. Massa sådana saker.

Det enda jag har gjort nu dom senaste helgerna har varit att festa. Mycket alkohol. Innan var festandet det enda som fick mig att känna att jag levde. Som höll ångesten borta. Men nu när jag tänker efter så är det rätt så meningslöst. Jag känner ingenting längre. Men det har blivit som ett beroende. Jag måste festa ändå. Jag vet inte varför när allt är så meningslöst. Om jag hade fått som jag velat skulle jag spendera min gråa svacka i min pojkväns famn. Han är min enda trygghet. Jag vill bara gömma mig under hans hud. I hans famn. I hans långa tuttifruttidoftandes hår - och aldrig släppa taget. Vart är du, min finaste. När jag behöver dig som mest?

Dröm:

Läkare: "Det enda som skulle kunna hjälpa dig att bli fri från dina demoner skulle vara en Lobotomi"
Jag: "Ni kan inte göra så. Det är inte ens lagligt längre".
Läkare: "Nej, och det är synd. För du kommer aldrig bli fri från din sjukdom utan en sån".




Kommentarer
Postat av: Lilly

Fan vad hemskt att läkaren ens sa så. :o Alltså läkare är så hemska och elaka. Trodde jag skulle dö när jag mötte en läkare på vårdcentralen idag och ville bara hem till Izza och ta hand om henne istället...Så sa Cecce som var med mig in att när han hade kontrollerat min höft så hade han gett mig massa sexuella blickar tydligen och jag märkte det på något sätt. Började nästan gråta på vägen hem. :s Helt sjukt var det.

2011-03-30 @ 22:28:23
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: erika

hoppas vi ses snart. <3// erika

2011-05-10 @ 17:28:22
URL: http://ouppie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0