On the road again...

En snabb uppdatering:

- Malmöresan var väldigt trevlig förutom extrema familjeproblem. Har satt ultimatumet på pappa att om han inte lägger in sig på behandlingshem genast så är inte jag han dotter längre och kommer därefter inte har någon kontakt alls med honom. Sen spenderade jag även en dag och kväll på sjukhuset med dropp eftersom jag blev allvarligt sjuk. Lång historia.. 
(Bilder från Malmö finns på facebook).

- Jag ankom till Sofia i Halmstad igår. Denna dagen har gått åt till att fixa och inhandlat saker inför Sweden Rock festival som vi ska åka till imorgon. Sydde även på massa fina tygmärken/bandmärken på våra jeans/skinnjackor - blev ASSNYGGT. Fast Sofias blev snyggare eftersom hon har en ljus jeansjacka. Måste också inhandla och pimpa en sådan. Jag sydde på mina tygmärken på min skinnjacka, snyggt - men inte lika snyggt som på en jeansjacka. Men men.

Festivalbussen avgår vid 13:45 imorgon från Halmstad, och vi är på Sweden Rock vid fyra tiden ungefär. Längtar! Men fortfarande nervös som fan. Jämförelse med andra tjejer, att det ska bli regn vilket resulterar i lockigt hår - och med mitt hårtvångsbeteende går det åt helvete om jag inte kan platta det. Sen är det oro för att Janne ska träffa någon snygg tjej, att min sjukdom blir värre när jag sover i tält, att jag inte är tillräckligt snygg, att alkoholen inte räcker osv. Usch, men det kommer säkert bli bra.

Bilder från Sweden rock kommer antagligen upp antligen här eller på facebook. Nu ska jag sova, det är en lång dag imorgon. Sätter även in en musikvideo med min nya favoritlåt med P!nk. Så bra. Och texten kan nog varje person relatera till. 


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0