Förändring

Jag tror inte att jag har nämnt detta här innan på bloggen. Men jag ska förändras (i utseendeväg). Jag har alltid älskat själva Sleazestilen & musiken. Så varför har jag inte den stilen redan? Jo, för att jag VAR rädd då för vad folk skulle tycka om mig. Sen har jag inte orkat ändra mig av någon anledning. Men nu känner jag att jag verkligen behöver det. Och även om jag inte är kapabel att känna glädje just nu så kan jag känna lite längtan till det.

Jag får pengar imorgon och på måndag. Så min plan är:

Fredag (imorgon)
- Klippning i en ny frisyr (eventuellt denna dagen)
- färga håret svart
- Inhandla lite kläder & accessoarer på Lager 157 (om jag hittar något)

Lördag
- Om klippningen ej blir av på fredagen så måste den bli av denna dagen
- Åka till värnamo och se om jag hittar de smyckena jag ville ha på PUSS

Torsdag - Fredag (nästa vecka i Malmö)
- Pierca näsvingen med KANYL (Sejb retar mig för jag råkar alltid säga nål), denna gången så jag kan ha en silverring
- Inhandla lite bandtröjor och annat fint

Mars-månad
-Tatuera mig hos Lollo (i Gvd)


____

Hoppas på det bästa verkligen. Jag känner att jag verkligen behöver förändras. Jag tröttnar så snabbt på mig själv. I morgon så MÅSTE jag verkligen komma till skolan, för då har jag möte med min mentor om min skolgång. Jag ska fråga henne om jag får gå endast halvdagar och ta bort vissa ämnen, för annars kommer jag inte orka. På lördag är det någon slags rockkväll i Gislaved där min pojkvän ska spela. Det var längesen jag var med och tittade på när dom spelade. Jag har undvikit att festa och titta på när dom spelar. Det blir så stelt när vi festar tillsammans. Sen så känner jag mig alltid så övergiven av honom när han har så många "fans" och vänner så han inte har tid att snacka med mig någongång. Men jag ska dit med mina vänner så jag förbereder mig mentalt att vi inte ska festa tillsammans. Så jag ska försöka undvika honom den kvällen tills vi ska hem, eftersom han ska följa och sova hos mig då. Det låter så taskigt. Men jag måste skydda mig själv på något vis. Äsch.

På tal om den nya stilen.. kommer antagligen blanda lite rock & sleaze och lite av annat. En av mina inspirationskällor är Kat Von D som jag praktiskt taget är kär i. Hon är otroligt vacker! Hon ligger nog på.. Top 2 eller tre av tre, på listan av dom vackraste kvinnorna enligt mig. På första plats kommer SÅKLART Marilyn Monroe. På andra plats kommer Kat Von D och på tredje plats Dita Von Teese. Fast jag är lite osäker på om Dita kommer på tredje eller andra plats i toplistan..Hm. Får fundera lite på det.

Dagens låt: Skid Row - Youth Gone Wild
____________________




Lite bilder som jag bjuder på inför min nya look









Denna frisyren FUNDERAR jag på. Kanske inte exakt likadant. Men lite uppklippt och lite smått lugg oså:




Kommentarer
Postat av: Linnea :*

Nice stil! :)

Men du.. förlåt men.. när får jag mina pengar? Behöver dem i början av mars, eftersom jag har massa att inhandla till studenten och balen och så..

2011-02-24 @ 16:38:41
URL: http://linneahernberg.blogg.se/
Postat av: Izzy

Sleaze är nice älskar det <3 Allt med rock dock inte värsta growl och deaht metall stilen men de andra ;) hehe. Ja det är bra med förändringar <3, jag vill med ha liknande hårfrisyr så håller på att spara håret så det blir längre ;D hehe.

2011-02-24 @ 18:09:33
URL: http://izzemizz.blogg.se/
Postat av: Izzy

sv; ja eller hur klarar inte av det :D

JA det ska det ffs vara ;D xD.

2011-02-24 @ 18:56:09
URL: http://izzemizz.blogg.se/
Postat av: Linnea :*

sv; ja tack! :)

2011-02-24 @ 20:55:13
URL: http://linneahernberg.blogg.se/
Postat av: tejpix

KANYL heter det ju mella!!!!!!!! haha :D

2011-02-24 @ 23:20:27
Postat av: Lilly

Dita är fan snyggare än Marilyn och Kat tillsammans. ;* Love Dita!

2011-02-24 @ 23:24:49
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: mella

Tejpix: HAHAHA, just det! Kanyl. HAHAHAHHA <3

2011-02-25 @ 09:34:07
URL: http://thingsunsaid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0