Sjuklingen nr 1

Åh vad jag önskar mig en ny kamera så jag kan fota igen och lägga ut på bloggen -.-. Hatar att inte ha en anständig kamera till hands. Fuck it.

Igår var jag på Navet och tittade på min pojkvän när han spelade. Träffade finaste Linda och finaste Karroh också. När jag kom hem dock därifrån var jag sjukare än någonsin. Hade frossa/hosta och feber. Tur att man ska till läkaren på måndag. Tycker så synd om min pojkvän som har lyssnat på när jag hostat hela natten. Well, inget jag kan göra åt.. Hoppas på hostmedicin på måndag dock.

Idag ska jag och Janne till Jönköping/A6. Och jag planerar på att vara helt gorgeous med nätstrumpbyxor, lösögonfransar och höga boots. Yeah, det kör vi på! Heja.


Kommentarer
Postat av: Karroh

Fina Mella. Så roligt att få träffa dig!

2011-12-17 @ 17:15:24
URL: http://foreverdecay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0