Magnetröntgen

För er som inte vet så ska jag göra en magnetröntgen idag för dom har misstänkt en tumör ett tag. Jag gick in på vårdguiden på internet och så hur en sån magnetröntgen såg ut, och det är verkligen ett jättetrångt utrymme, perfekt till mig som har vanföreställningar och hemsk klaustrofobi. Men jag läste även att man kunde få ett lugnande medel innan. Det andra som jag är nervös för är att denna röntgen kan ta upp till en timme och man måste ligga blixtstilla den tredje saken jag oroar mig för är att jag inte kommer få väck min ring i näsan innan jag gör röntgen eftersom man måste ta av sig alla piercingar. Jag suger på att ta av piercingar. Ska ringa till dom idag och be om något lugnande innan.

Över till det positiva. Jag hoppas att mina pengar har kommit in idag eftersom jag ska till Jönköping med Sejb imorgon. Sen hoppas jag verkligen att min kamera har kommit. Då kommer det att komma bilder på bloggen ska ni se! Hihi. Åh, jag längtar till fredag med, för då ska jag klippa och färga mitt hår. Har Kat Von D i sinnet ;). Puss , och önska mig lycka till idag!


Kommentarer
Postat av: izzy

Good luck! Hoppas på det bästa <3

2011-12-28 @ 14:28:37
URL: http://izzemizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0