Summer's gone

Hm, sommaren är snart över. Och jag är världens, världens sämsta bloggerska. Jag lovade ju er att jag skulle dokumentera mer osv osv, men det har inte blivit av. Jag och mina löften... Well well. Snart, eller om exakt 29 dagar åker jag, mamma & lillebrorsan till Sunny Beach i Bulgarien. Börjar få lite resfeber, hihi! Jag har beställt tid hos läkaren för att ta Hepatit A vaccinet, så jag och lillebrorsan ska dit på torsdag vid två. Jag har även börjat gymma förra veckan, och det är härligt. Härligt, men jobbigt. Så hoppas att shapa upp mig LITE inför resan iallefall så man vågar blotta sig i bikini på stranden. Jag läste en helt sjuk sak när jag skulle läsa lite fakta om Sunny Beach. Det finns ett ställe där, en bar/klubb som hette XL där dom serverar en hel kanna Red Bull & Vodka för 25 svenska kr. Men så billigt är det ungefär överallt där. Jag har bestämt mig för att packa lätt, så jag får med mig alla souvenirer och all billig sprit, haha! Tänkte att jag köper några Basickläder där nere eftersom allt är så äckligt billigt. Räknar dagarna nu! Men tills dess så ska jag njuta av den svenska sommaren. Vet dock inte vad jag ska göra, men jag kommer säkert på något. Jag & Janne kanske åker en runda till Liseberg med några vänner. Vem vet? Något måste det bli. Men den större delen av sommaren tänker jag fokusera på att gå ner i vikt, träna & äta rätt.

Mitt humör har verkligen gått upp och ner den senaste tiden. Och jag har börjat föreställa mig att jag kanske är gravid. Men det är jag inte. Jag tror det är pga medicinerna och att jag hamnar i svackor ibland. Plus att idag så hade inte receptet på mina antidepressiva kommit in, så jag måste hoppa över att ta tabletten idag för jag har inga kvar. Så kommer säkert må skit ikväll och få biverkningar av att jag hoppat över den. Menmen, det får vi klara. Håller på att ladda ner Sex and the city säsongerna som jag kan underhålla mig med. Så det kommer bli mitt tidsfördriv.

Imorse var jag duktig och gick upp och tränade på gymmet och simmade massa längder i simhallen efteråt. Det är verkligen härligt när endorfinerna kickar till i kroppen! Funderar starkt på att när jag ändå är igång att skaffa mig en sundare livsstil, att sortera ut alla negativa personer som finns i mitt liv. För det är verkligen det sista jag behöver just nu...Jaja, ikväll ska jag grilla med familjen, eller så åker jag på grillparty hos Madde. Vi får se vad jag orkar. Efter denna äckliga ångesthelg måste jag ta mig samman. Jag har varit kaos. Jävla sjukdom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0