Öppensinnad

Jag kanske borde vara mer öppensinnad, jag försöker iallefall. Allting handlar om en tjej, en tjej som har gått i hans klass och som det har varit mycket "bråk" med eftersom hon har flirtat med honom, och han inte har "märkt" något. Jag kan komma överens med henne nu, men det betyder inte att jag litar på henne. Jag litar INTE på henne. Den här tjejen, har iallefall skrivit till honom att hon vill träffa honom (tillsammans med mig), för hon saknar honom så mycket. Jag är väldigt tacksam för att hon skrev att jag kunde följa med. Jag kommenterade först att jag träffas gärna, MEN att dom kunde träffa mig UTAN mig också. Att det var okej. Och när jag skrev det så tänkte jag i samma sekund: "Nej, jag är inte okej med att dom träffas ensamma. ABSOLUT INTE. Men jag vill inte vara "den elaka flickvännen" som hindrar sin pojkvän att träffa andra tjejer oså. Det är en total motsägelse.


Om dom träffas ensamma kommer jag att må extremt dåligt och få ångestattacker, för det VET jag. Jag kan knappt andas nu eftersom jag vet att dom ska ses. Om han säger Ja till hennes förfrågan. Jag önskar jag vore mer öppensinnad. Kanske om jag försöker att inte känna så mycket för honom längre, så kanske jag kommer till det stadiet där jag inte bryr mig om vem han träffar. Då skulle jag bli världens bästa flickvän. Och om jag känner mig själv, så kommer jag inte kunna hålla tyst om eller kunna dölja att jag blir ledsen OM dom skulle träffas. Jag är jättedålig på att ljuga. Vad ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan ju inte gilla honom mindre, det går ju inte. du kanske inte litar på henne men lita på honom

2010-09-11 @ 11:04:02
Postat av: LIN

Det är jävligt svårt och jag vet hur et känns. Man går med en klmp i magen hela dagen och man hoppas verkligen på att HAN inte ska träffa HENNE.

Men det jag vet är att ni har varit tillsammans så länge och om hon hållt på så länge och flirtat och det inte hänt något så kommer det inte göra det nu heller! Tänk så, var med en kompis undertiden han är med henne. Prata ihjäl din kompis. Det brukar hjälpa för mig i alla fall :3

2010-09-13 @ 14:23:21
URL: http://shutuplisten.blogg.se/
Postat av: sejB

håller med lin !

2010-09-13 @ 18:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0