I can't see straight anymore

Fest, fest och åter fest. Det känns som om det är det enda som jag har gjort nu när jag har varit i skåne. Ska sammafatta dagarna lite tänkte jag.


Torsdag: Jag åkte tåg ner till Malmö. När jag var framme så åkte jag buss direkt till Emma. Väl där på kvällen var det grillfest med trevligt folk. När klockan närmade sig 00-01 tiden ville alla dra in, för att det var kallt. Så vi drog in till Emmas grannes lägenhet där vi fortsatte att dricka och pratade. Jag och hennes granne som kallas för Båten kom överens om att jag och han skulle tävla om vem som kunde stanna uppe längst. Fler och fler personer började gå hemåt, och Emma gick tillbaka ner till sin lägenhet och sov, så tillslut var det bara Elli, Gabby, jag och Båten kvar. Vi bestämde oss sedan för att gå tillbaka ner till Emmas lägenhet (där Elli också bor). När vi var nere där så spelade vi "så ska det låta" och sedan däckade alla i Ellis säng, HAHA. Jag somnade sist föresten, så jag vann vadet.


Fredag: Jag vaknade vid 8 på morgonen, och bestämde mig för att åka hem. När jag var hemma så sov jag till 15.00 eller något, vaknade av att min kusin ringde mig och frågade om vi skulle ses så jag kunde titta på hennes nya lägenhet i stan och köpa present till Louise. Jag åkte hem till henne, sedan åkte vi vidare och inhandlade Louise present och åt ute. När jag kom hem senare på kvällen så tittade jag på film och somnade.


Lördag: Sov till ett ungefär, sen gjorde jag mig iordning för Louise 20 årsfest. Mötte upp Emma på bussen till Vellinge. När vi kom dit så kände INGEN jävel igen mig. Dom kramade alla laget runt, sen när dom kom till mig så sträckte dom fram handen och presenterade sig. Så jag utbrast hela tiden: MEN DET ÄR JU JAG, MALIN! Känner du inte igen mig?... Lite ironiskt. När festen hade kommit igång så dansade vi, sjöng, spelade gitarr och hade allmänt kul. Fast kände att jag fick för mycket att dricka. Jag hade ringt Janne tusen gånger för att alla tjatade på mig om att jag borde ha gett han ett "frikort" när han är på festival nu. Så jag var ganska orolig. Stackars pojke. Fast  när jag tittade på vad jag hade skickat för sms så kunde jag inte låta bli att skratta. Det var sms som: "Du måste ringa mig NU!!!", " jag hatar att jag ska älska dig så mycket!", Vart ÄRRR NINUEEE? JAG HAR INGET BUSSKORT PÅ MIIIIIIG!!" HAHAHAHAH. Så sjukt. Stackars människor. Vid tre tiden så däckade jag iallefall på Louise soffa hemma hos henne.




Idag: Jag vaknade vid sju, och tog bussen hem. Var hemma vid kvart över nio idag. Jag sov i några timmar, och har duschat. Nu sitter jag fortfarande med pyjamas på mig och ska strax göra mig i ordning för att gå till strandfesten. Livet ÄR en fest! Fast ska ta det lite lugnt med drickandet idag. Jag känner att min kropp inte kommer att orka med att dricka mycket idag. Haha. Vi får se. Uppdaterar antagligen på onsdag igen innan jag åker hem ifrån Malmö stad. Bilder kommer då.

Kommentarer
Postat av: Lilly

Hahaha vad sjukt att ingen kände igen dig. xD

2010-06-20 @ 16:35:05
URL: http://saxros.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0