"mental naturkatastrof"

Igår var det meningen att jag skulle ut. Dricka lite och åka till Chappen. Jag som inte äter så mycket gick och drack 1glas vin och två drinkar rakt upp och ner, i hopp med att må bättre. Men det blev bara värre. Det blev en "do-over", att säga till pojkvännen mina värsta farhågor som "gör slut med mig då", "hoppas du får ett lyckligt liv med x", "jag ska gå och knulla den och den för att du ska inse...blablabla", "jag ska ta mitt liv. Imorgon finns jag inte". Tankar med jävla fyllesnack. Jag är helt jävla sjuk i huvudet bara. Går och slänger av mig saker som jag inte ens menar och klunkar 3 glas med dricka och inte tänker på att jag inte har ätit ett skit innan och tro att jag ska klara det ändå. Jag ringde honom typ 23 gånger inatt, och pratade med honom nyss på morgonen. Och jag förstår att han är arg. Det skulle jag med varit, om inte ledsen. Men jag menade ingenting. Jag försökte bara på ett patetiskt sätt att må bra. Om jag hade något att straffa mig med så gör jag det. Ska jag göra det?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0