Be strong, hold on - another day will rise. Be strong, love is gone, heart is cold as ice.

Jag känner mig glad. Lättad. Ångesten har hållt sig borta i en hel dag nu. Ni kan inte förstå att när man har levt med ångest bokstavligt talat dygnet runt innan i praktiskt taget hela sitt liv, så även om det är en dag utan - så uppskattar man det verkligen. Det känns som om man kan klara av allt. Den livslusten man känner är... obeskrivlig.

Igår kände jag mig väldigt gullig. Jag skickade ett kort till honom. Ett kort med hjärtan på där det stod "förlåt och jag älskar dig", och lite till. Han fick det idag, och jag tror han uppskattade det. Sen på tal om annat, så har jag gjort ett litet beslut. Jag ska nog ner till Malmö den 20:e, i lagom tid till Malmöfestivalen börjar. Musik, fina vänner och allmänt roligt behöver jag! Så det är bestämt. Sen ska jag antagligen köpa nya kläder, lite bandtröjor, läderkläder och pilotbrillor är jag sugen på att handla. Det enda negativa att handla i Malmö under denna festivalperioden är att det är så himla mycket folk, så det blir riktigt jobbigt. Men det är det värt!

Jag avskyr verkligen att må som jag gör just nu och inte kunna göra något av den positiva energin. Jag önskar att denna energin kunde komma tills jag ska ner till Malmöfestivalen. Men jag ska försöka må bra då med. Verkligen inte försöka tänka negativt. Har inte så mycket mer att skriva om idag. Jag kanske hoppar över att blogga i några dagar nu, eftersom jag fortfarande är sjuk (fast det börjar bli mycket bättre nu), och att det inte händer så mycket här hemma. Tänkte börja helgen med att presentera en väldigt bra låt som jag blir väldigt glad av. Alla kanske inte gillar bandet, och jag är inte HELLER ett stort fan av dom som alla verkar tro. Men vissa låtar går hem.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0