Tatueringstid

Anledningen för jag inte är så social här på bloggen är simpel:

1. Det är jobbigt att blogga via iPhonen.

2. Jag har tagit på mig fett mycket jobb för inkomstens skull. Så jag jobbar massor, och sen tränar jag resten av tiden.

Men imorgon ska jag iallefall på Yoga för stress och rygg, tillsammans med min arbetskamrat Josefin. Sen ska jag in på tatueringstudion och boka tid för tatuering på överarmen. Börjar med armen innan jag gör Chestpiecen eftersom jag vill vara 100% säker på Chestpiecen innan jag ger mig på den. Är så sjuuuukt peppad! Utöver det ska jag även imorgon skriva på anställningsavtalet för jobbet imorgon med cheferna, och sen har jag DBT gruppen samt individualterapi. Busy day! Men det fixar jag.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Ida

Vilka bra grejer du hade inbokade!! : )

2013-02-14 @ 15:20:26
URL: http://kawrtnee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0