Friday I'm in love.

Idag är det fredag. Känns dock inte som det eftersom jag jobbar hela helgen, så veckan flyter ihop. Men det är goa pengar! Idag gick jag upp kl 07.00 för att tvätta. Sedan tänkte jag äta frukost och sedan dra till gymmet för lite träning. Idag blir det att träna rumpa, lår och mage. Sedan blir det lite intervaller på löpbandet i uppförsbackar. Efter gymmet ska jag åka och "helghandla" för att jag inte kommer hinna att handla ikväll eller i helgen. Fullt upp..

På lördag är det personalfest. Funderade på att INTE gå först, eftersom jag stänger cafet på lördag, och personalfesten ska äga rum på själva cafet 1 timme efter stängning. Så det blir väldigt stressigt för mig att hinna stänga på 1 timme (tro mig, det är inte bara att vrida om låset på ytterdörren när man ska stänga en bistro/cafe). Men nu har jag bestämt mig för att faktiskt gå och vara där några timmar iallefall. Dricka några glas vin (eftersom dom bjuder på alkoholen, haha), äta & sen åka hem vid 21.00 eftersom jag börjar jobba vid 12.00 på söndagen. Men det ska faktiskt bli roligt.

Idag kommer min lön och jag ska även handla något basicplagg, sitta och klippa och sy om det ikväll (om jag hinner), så jag har något att ha på mig imorgon.

Glad fredag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0