Svar till Emelie

"Kan du inte berätta vart ifrån du har fått din inkomst, varför du fått de. Har du fått bostadsbidrag också? "

Svar:Hej Emelie! Jag har varit sjukskriven nu i ett och ett halvt år pga min sjukdom (borderlinen). Jag har varit på behandlingshem i ett år och blev utskriven i April detta året. Och eftersom jag blev sjukskriven så får jag aktivitetsersättning av försäkringskassan samt bostadstillägg. Jag vill inte vara sjukskriven längre utan känner att jag vill tjäna egna pengar och är redo för att börja jobba. Min ersättning går ut nu i December så jag måste hitta jobb innan dess! :)


Kommentarer
Postat av: Jenny Stomeus

Bra snack!

2012-10-10 @ 00:15:14
URL: http://www.facebook.se/jenny.stomeus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0