Returning to my hometown (Malmö)

Den 19:e återvänder jag åter till Malmö. Jag har inte varit där på 1 1/2 år. Sist jag var där bröt jag med min vän som jag har haft i 10 år. Min äldsta vän. Sen bröt jag även med min pappa, eftersom hans drickande hade gått så långt och för han hade börjat ta droger. Och nu har han varit på behandlingshem och jag bestämde mig för att ge honom en andra chans. Eller.. Andra och andra.. Han har fått många chanser. Men jag vill inte vakna upp en morgon när han inte finns längre och veta att vi skildes som ovänner. Så det är mest därför. Nu är han nykter iallefall. Vad jag hört. Sen kommer min syster ner från Dalarna. Så då ska jag träffa henne med. Det blir säkert bra. Kommer iallefall stanna där tills den 22:e. Så om någon vill ses, när jag väl är där. Så får ni höra av er!


Kommentarer
Postat av: Louise

Wiiiie :D ska bli jätte underbart att få träffa dig syster!

2012-10-01 @ 19:57:05
Postat av: Lilly

Men du var ju hos mig i mars eller april detta året och sedan drog du vidare till Malmö där du och Emma blev ovänner. Iallafall är det så jag vill minnas det. Inte för 1 1/2 år sen!

2012-10-01 @ 20:42:10
URL: http://babydollsugardust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0