I'm back!

Efter att ha känt mig lite nere de senaste veckorna som gått så är jag tillbaka på rätt spår igen. Jag kom igång med veckoträningen redan igår och jag körde ett styrkepass idag. Jag fick även tag i min tränare på gymmet och pratade lite om hur jag ska gå tillväga med träningen nu eftersom jag är på slutspurten på viktnedgången. Nu har jag bara de där kärlekshandtagen, lilla bullen på magen och låren kvar. Tränaren sa att det är nu kämpandet kommer att bli mer intensivt. För det är
Tydligen det svåraste att få bort för oss kvinnor. Så hon sa att jag ska träna som jag gjort innan, men köra mer intensivare fettförbränning på löpbandet eftersom fettförbränning är nyckeln till att bli av med dessa "problemområden". Så jag ska börja springa på löpbandet i intervaller (innan körde jag ett speciellt program på löpbandet som fokuserar på viktnedgång med mycket backar i snabb powerwalk).

Men nu är jag iallefall på G och peppad som tusan! Jag är så stolt över mig själv, och det kan jag säga utan att få dåligt samvete!

Imorgon ska jag öppna kafét vid halv åtta och sen så har jag gruppterapi på eftermiddagen. Och vid sex tiden kommer jag gå till gymmet och kötta som tusan!



Kommentarer
Postat av: Lilly

Nej jag menade såklart alla idioterna i Klippan. Jag har ingen kvar HÄR! Er andra som bor ett stycke bort vet jag att jag alltid har kvar. Som dig,Zanna,Lisa,Sebbe,Cissi,Vikke och Martina. Tack gode gud att vi ska flytta ifrån Klippan innan Liam kommer säger jag bara. Mår piss av att bo här nu.

2012-10-30 @ 06:56:47
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0