Findag.

Jag är glad. Tror jag, för jag har haft en superdag. Jag har varit på DBT:n (som alltid på tisdagar). Sen efter det så åkte S, jag & A till Second Hand så jag kunde lämna tillbaka ett bord jag köpt där. (Nämner inte namnen i bloggen eftersom vi som går DBT har tystnadsplikt). Sedan åkte jag hem till A och vi planerade min fest nästa vecka lite. Många skratt! Det kommer bli så sjukt kul. Har insett idag att jag HAR underbara vänner och ett rätt så bra liv. Bra vänner, underbar pojkvän och jag trivs med min arbetsträning. Allt funkar asbra! Jag är lycklig. Det är jag verkligen.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Visst är det härligt när man inser vad mycket bra det finns i ens egen omvärld! :) Jag är så glad över dig Mella för du verkar ha kommit rätt långt och ha sikte på framtiden. YOU GO GIRL! :D

2012-10-24 @ 06:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0