Dagbokskort och hälsodokumentation

Morgonen har definitivt gått åt att vara effektiv. Jag har gått min powerwalk i 1 timma innan frukosten. Sedan har jag gjort min läxa jag har fått i terapin - Att fylla i mina dagbokskort och skriva upp vad jag äter och hur mycket jag tränar varje dag (som jag sedan ska lämna till min behandlare). Känns bra att ha gjort lite "måsten". Jag ska till jobbet om en halvtimme, och efter jobbet ska jag beställa långt löshår, räkna på min ekonomi, köpa kompletterande grejer till min halloweenoutfit tills fredag och köra 1 timmes styrketräning på gymmet.

Räknar ner dagarna tills fredag. Inte långt kvar nu, sjukt pepp!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1799893/images/2012/pic_508e44b5ddf2b3020f004a1e.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0