Ångestattack.

Åh, jag kommer säkert få en panikattack snart. Känner det där välbekanta när det är som ett snöre som drar åt runt halsen så man inte kan andas. Och hur det knyter sig i magen. Orostankar är det värsta som finns. Försöker intala mig själv att inte agera på känslan. Att det jag är orolig för inte behöva stämma överens med verkligheten. Så jag försöker distrahera mig med youtubeklipp och att andas i fyrkant. Andas in.. Håll andan... Andas ut.. Håll andan. Och så vidare. Imorgon har jag möte med arbetsförmedlingen. Så det är nog en bidragande faktor till ångesten.

Helgen har varit bra iallefall. Jag är stolt över mig själv. Jag har handlat grejer jag behövt och det kommer att komma bilder i ett annat inlägg lite senare på sakerna jag köpte. Är supernöjd. Fick även spendera tid med min bästa vän, vilket kändes skönt. Var inte så kul efter hon åkt hem dock. Tråkigt. Men imorgon är det en ny vecka, med nya tag och nya möjligheter.


Kommentarer
Postat av: Jenny

It's all in your head, Malin.. Alla psykiska sjukdomar sitter i huvudet.. det är dock det som är problemet :(

/ Jenny

2012-10-23 @ 22:08:33
URL: http://www.facebook.se/jenny.stomeus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0