There's no excuses to NOT live your life and do what you want.

Nyss hemkommen från Spinningen. Gud vad man mår bra efteråt. Jag längtar verkligen tills fredag, för då får jag pengar och då ska jag köpa sportvitaminer och proteinpulver + Pre workoutpulver. Måste ha något sånt pga att jag äter så kalorisnål kost och är Demivegetarian. Så att jag inte kollapsar på träningen igen. Så jag kan prestera till 100% när jag tränar. Nu efter Spinningen så fick jag i mig 1 dl gröna linser & rödbetor och morötter rostade i ugn. Nu är jag trött, och ska gå och lägga mig om 1 timma. Innan dess så ska jag försöka planera och räkna på språkresan till L.A. Jag har kommit på att om jag får jobbet på Stigs kommer jag kunna åka till sommaren, och om jag av någon anledning inte skulle få jobb (värsta tänkbara), så kommer jag ändå kunna åka nästa vinter. Så det blir av iallefall. Låt inget komma i vägen för dina drömmar!

Imorgon har jag två möten. Första mötet är på Arbetsförmedlingen kl 10.00 och varar ungefär en timma. Sen ska jag till gymmet och träna styrka (det finns inga ursäkter att INTE gå till gymmet). Det andra mötet är kl 15.00, och då ska jag ha möte med chefen på jobbet och Arbetsförmedlingen och se hur jobbmöjligheterna ser ut. Hoppas på jobb! Nothing can stop me. Världen är full av möjligheter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0