Rested

Haha, jag blir seriöst helt crazypigg i sinnet när jag har sovit så mycket som nu. Jag gick och la mig i tisdags efter DBT:n eftersom jag fick influensan (huvudvärken började). Sedan så sov jag hela dagen igår, och nu vaknade jag idag klockan 10.00. All denna sömn har resulterat i att jag är aspigg och positiv i huvudet, och jag skulle lika gärna kunna springa ett maraton. Eller åtminstone göra mig i ordning grymt mycket och ta massa bilder, haha. Men jag känner samtidigt att min kropp inte orkar. Jag har lite ont i öronen och är fortfarande svag i kroppen.

Idag får jag istället ligga och vila. Eftersom jag åker till Göteborg imorgon så vill jag vara utvilad tills dess.

Såhär ser mitt hår ut för tillfället förresten.. Haha. (Instagramphoto)
Såhär blir det tydligen efter att ha sovit i 2 dygn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0