Kollaps & fester i höstmörkret

Hej alla!
Det har gått några dagar nu innan jag bloggade senast. I torsdags så kollapsade jag på gymmet när jag körde löpning/kondition. Jag spydde och var yr i huvudet. En överansträngning förmodligen. Tränar ju jävligt hårt 5 dagar och ibland 6 dagar i veckan. Så jag hoppade träningen på fredagen (ångest). Anyway, sen hade jag ju fest på fredagskvällen & sedan var jag på fest igår hos en vän. Mycket trevligt! Tog dock det lite lugnt med alkoholen igår eftersom jag var sjukt trött efter festandet i fredags. Så jag åkte hem till mamma vid 23 tiden igår redan. Så nu har jag vaknat och tänker endast titta på film och äta idag. Haha. Mina gosvovvar är ute och jagar så det blir tyvärr inget gos för min del..


Kommentarer
Postat av: Lilly

Vill se fler bilder på dig i din bunnydräkt. :D

2012-11-04 @ 16:22:48
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Anonym

träningen verkar ju fortfarande vara ett beroende som ätstörningen för dig. men du verkar inte inse eller erkänna att du inte är frisk..
tänker på det du skrev för ett tag sen om tjejen som påpekade att alla har sina knep för att fortsätta gå ner i vikt( minns ej exakt vad du skrev) , och att du blev arg för att hon trodde att du tränar av fel anledning.. men hon hade ju rätt? du vill ju gå ner, varför skulle du annars ha "inspo" bilder på magra tjejer osv? och du får ångest av att inte träna en dag.. det är inte friskt. hoppas du inser att detta an vara precis lika farligt som anorexia.

2012-11-04 @ 18:45:01
Postat av: Anonym

och att du kollapsar är självklart då du stressar söner din kropp med träningen och för lite mat

2012-11-04 @ 18:46:45
Postat av: Jenna

till anonym: tycker inte att du ska säga för mycket då man aldrig vet vad som rör sig i någon annans huvud. vet inte vem du är eller om du känner mella personligen, om inte så bör du inte heller säga att hon äter för lite.

Iallafall så hoppas jag att din kropp mår bättre nu! Du har jättefin kropp nu, verkligen! En sådan där ''önskekropp''.

2012-11-06 @ 07:11:58
URL: http://jennaluminaire.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0