Hello dolls.

Helgen har bara flugit förbi! Jag kunde iallefall sova ut idag, jag vaknade vid 11 hos min pojkvän, så det var underbart skönt att ha sovit ut. Men jag får lite ångest för det känns som om hela dagen har gått.

Nu är jag hemma hos mamma, ligger på hennes sova och ska strax sova. Jag har spenderat kvällen här hos henne och tittat på julfilmer. Man känner verkligen hur mycket man längtar till julen. Allt pynt, klappar, snö, fika, skönheten. Själva julafton är jag inget fan av. Dåliga minnen från barndomen. Mer behöver jag inte säga. Men själva julen älskar jag. Haha, jag har även planerat julbaket. Det bästa av allt. Hoppas att snön kommer snart! För den 29:e åker jag och mamma till Gbg och ska vara där över helgen, sova hos min mammas kompis och gå på julmarknaden på Liseberg. Myspys!

Imorgon börjar vardagen och strukturen igen. Thank god. På onsdag får jag reda på om jag får anställningen på cafeét med. Hoppas! På tisdag ska jag klippa topparna med, och imorgon ska jag köpa proteinpulver, sportvitaminer och Pre-workoutpulver. Längtar tills fredag nästa helg, för då är det Rockkvällen i parken, och det kommer bli så bra.

Fotade min mage i spegeln idag, och det börjar ta sig. Ännu mer pepp till träningen.



Kommentarer
Postat av: Lilly

Jag är så satans avvis på din mage just nu! Åh!

Btw ska hålla tummarna för dig på onsdag. ;) Lycka till!

2012-11-19 @ 18:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0