Dimmiga höstdagar.

Det finns så mycket jag önskar. Jag är kass med att skriva något vettigt och intressant här på bloggen. Det skulle underlätta om jag hade en bärbar dator, en systemkamera och att jag kunde vara mig själv till utseendet 24/7. Tyvärr så kan jag ju inte det. När jag jobbar på kafét ser jag rätt så ordinary ut. Man måste ju vara naturell när man jobbar så som jag gör, så jag har bara en lätt sminkning, uppsatt hår och arbetskläder. Inte så attraktivt. Inget att ta egokort på. Så det får bli lite lama uppdateringar här på bloggen fram tills nästa år nu. Sen kommer jag komma igång med den nya bloggen och börja blogga på "allvar" där och här. Lägga ner mer tid på det. Be patient with me!

Snart ska jag på Spinning. Får dock ta det lite lugnt idag, för jag börjar känna mig väldigt förkyld.

Utvärderingen på det nya Wheypulvret:

Smak: helt okej!
Lukt: luktar väldigt syntetiskt dock..
Effekt: mättnad och energi.
Betyg: 7-10. Kunde varit lite mer smak och bättre lukt. Utöver det så är det bra!

Utvärderingen av Pre-workoutpulvret kommer nog imorgon. Ska ta det under träningen eller 20 min innan.

Var och klippte topparna med idag. Skönt som fan. Behövdes ju bara klippas ca 1 cm. Men det är så fresh nu. Gick dock på 420 kr... Men det får man ta och lägga var 10:e vecka. Det är värt det i längden.

Men nu ska jag strax till träningen och svettas lite. Sedan ska jag hem och tvätta, äta och sova tidigt ikväll.

(Bild sen i somras där jag hade lite färg på mig och inte såg ut som någon vampyr från Twilight..)


Kommentarer
Postat av: Lilly

Shit hade helt glömt bort att du med skulle skaffa en ny blogg. :o Använd tumblr. Den är bäst! ;)

Btw du har iaf snyggare stil än mig. Mammakläder och mysbyxor är inte heller så jävla attraktivt att det gör något... -.-

2012-11-20 @ 20:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0