Taggad till drömkroppen

Det är skönt när man kommer ut på promenad. Efter promenaden gick jag igenom mina räkningar och det fixade sig tillslut. Jag längtar till måndag då jag ska fixa gymkortet. Då ska jag gymma två timmar varannan dag. 1 timme konditionsträning och 1 timmes punktträning på mage, lår & rumpa. Sen i det gymkortet ingår det även som jag nämnde innan gruppträningar som Zumba, spinning, indoor/outdoor cyckling och massa mer! Är sjukt taggad. Sen ska jag köpa nya gymkläder på måndag (rea på H&M) och proteinpulver! Nu ska jag ha drömkroppen! Min nya blogg är på G nu, lite planering kvar bara :). Nu ska jag snart titta på The Big Bang Theory och sen sova. Sista dagen på jobbet imorgon innan helgen, hihi!


Kommentarer
Postat av: Ida

Zumba är en jävligt bra träningsform! Eftersom jag ser dans som den bästa och ENDA träningen för mig så... : ) Jag körde till dvd hemma men det måste vara skitkul att göra det i grupp också! Om man har en bra ledare alltså! Lycka till med träningen, heja heja!

2012-07-13 @ 13:45:38
URL: http://kawrtnee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0