Liten nedgående spiral-dag

Jag håller saker inom mig. Jag gör det inte med flit, det bara blir så. Det som händer då är att jag bryter ihop och gråter vid helt random tillfällen. Jag skulle fixa mitt hår, så blev en liten sak fel och jag började storgråta. Jag skulle som tur var till Lina, så det blev bättre när jag fick prata lite med henne, dricka kaffe och sådär. Sen åkte jag till gymmet, tog passékortsbilden och tränade lätt. Lite kondition och magövningar. Nu är det bättre. Jag längtar till helgen då jag ska till Janne och ha mysfilmkväll (fredag). Och sen får vi se vad som händer. Vill att veckan ska gå snabbt så jag får ha sovmorgon! Slänger upp en bild från gymmet (ibland får man vara ego).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0