Imorgon tar vi det ett steg längre

Igår var en oväntad dag. Jag och min pojkvän åkte till Gästis här i Värnamo helt oväntat igår och träffade hans vänner. De drack och hade kul, mitt nyktra jag satt där och allt blev som en dimma av all musik, alla som pratade med mig samtidigt, all omgivning.. Det blev förvirrande. Kom hem vid två på natten. Idag vid halv ett träffade jag min vän Lina i stan, där jag även inhandlade nya träningskläder. Skulle handla proteinpulver i Hälsokosten, men kärringen där var ny och kunde noll! Hon tipsade om ett proteinpulver som är ämnat åt dom som vill GÅ UPP i vikt. Idiot. Så jag handlade Charlotte Perrellis proteinpulver för kvinnor som vill gå ner i vikt och behålla muskelmassan, handlade det online på Gymgrossisten.se. Helt otroliga grejer där. Får proteinpulvret på onsdag. Och imorgon kl 1 skriver jag kontraktet för gymkortet, så jag kommer igång imorgon redan. Peppen! Var meningen att jag skulle klippa mig nästa vecka, men min ekonomi nekade mig till det. Men nästa månad... Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0