Ett liv värt att leva

Idag har jag varit väldigt duktig. Jag har gått till jobbet, varit fenomenalt produktiv där. Sen har jag haft mamma här, tvättat, powerwalkat (trots vädret!), storstädat lägenheten, ringt till försäkringskassan och fått reda på att min ansökan om bostadstillägg gick igenom och jag kommer få typ 4000:- extra i månaden. Blev jätteglad och lättad. Nu ligger jag i sängen och tar det lugnt. Belönar mig själv med manikyr och pedikyr. Jag har även bloggplaner. Jag ska starta en ny blogg som kommer vara raka motsatsen mot denna. Tror den kommer bli GANSKA populär bland kvinnor, hihi! Mer säger jag inte (paranoid av att någon kommer sno min ide innan jag hinner påbörja bloggen). Det var allt för idag.


Kommentarer
Postat av: Jenna

en ny blogg? intressant för kvinnor? oooh, sounds awesome! :D kommer du ha kvar denna? tycker om den. puss

2012-07-14 @ 17:05:52
URL: http://jennaluminaire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0