Det går bra nu.

Tjena!

Förlåt för jag inte skrivit på ett tag. Men jag är så sjukt trött på att skriva genom iPhonen. Men ska försöka bättra mig.

Jag överlevde julen. Jag arbetade ideellt på julafton och det var väldigt givande. Sen har jag bara tagit det lugnt. Jag åkte dock på en sjuk förkylning , så jag ligger här hemma hos pojkvännen och snorar. Rätt ironiskt att man bara kan bli förkyld i ena näsborren. Haha. Idag ska jag, Janne, 2 av jannes bröder, Rasmus & Jonas på bio. Vi ska se "Mammas pojkar". Efter det ska vi på förfest och sedan drar vi ut på Harrys. Ska bli så sjukt kul! :D. Så nu ska jag ta en powernap så jag orkar med kvällen.

Vägen till en platt mage går bra iallefall. Allt hårt arbete lönar sig, så till sommaren kommer jag vara snygg som attan!


Kommentarer
Postat av: izzy

Du är redan skit snygg Mella! <3

2012-12-27 @ 19:03:17
URL: http://izzemizz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0