Jag har räddat ett liv!

Jag är så stolt över mig själv just nu! Det låg en fågelunge utanför min port som hade blivit övergiven. Och alla grannar sa att vi skulle slå ihjäl den. Men jag sa nej och ringde runt till halva Värnamo efter hjälp. Fick tag på polisen. Jag la fågelungen i en kartong med en filt i och höll den varm. Jag gav den till polisen. Dom sa att det var en rovfågel, så dom får inte döda den. Så nu är den hos veterinären och får hjälp! Tack vare mig! Jag har räddat ett liv!!!! Jag mår så bra nu! Jag skulle tagit en bild på den, men för att vara ärlig så var det inte det första jag tänkte på när jag var mitt uppe i min beslutsamhet att rädda den lille krabaten. Men den så ut ungefär såhär. Inte exakt, men ungefär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0