I väntans tider...

En sak som alltid har varit jobbigt med min Borderline är att jag inte kan hantera oberäkneliga människor eller situationer. Ett exempel idag är att min pojkvän kommer, och han vet inte riktigt om han behöver jobba över på jobbet, sen efter jobbet skulle han uträtta ett ärende, sedan skulle han hem och hämta bilen (för han ville inte ta motorcykeln hit), SEN kommer han. Och han kan inte säga en tid (vilket är förstående). Men jag får sjuklig ångest. Jag hatar när man inte vet en tid, och om man kommer tre minuter försent till en överenskommande tid och jag tycker att det är så jobbigt. Jag vet inte om detta också beror på mitt kontrollbehov, men det är som sagt jävligt jobbigt. S nu sitter jag och väntar och det kryper i hela kroppen. Han sa att det blir runt 6-7, och det känns som om jag väntar på en dödsdom. För om han inte är här senast sju kommer jag få panik. Ahhhhhhh. Men men, försöker läsa lite böcker och titta på tv så jag inte tänker på det så mycket.


Kommentarer
Postat av: izzy

Så jobbigt att ha det så! :(. <3

2012-08-25 @ 14:33:43
Postat av: Ida

Jag känner igen de där känslorna... vill gärna veta exakt. Mig skulle man inte kunna ta med på en sistaminutenresa direkt, tänk att inte vart man hamnar. Jag vill veta! : ) Allt. Helst.

Hoppas du inte behövde må så dåligt den där kvällen. Jag är ganska bra på att hitta på "vad som kan ha hänt" - typ, en olycka, eller att han (om det är pojkvännen man väntar på, eller inte kan nå), är otrogen eller liknande. Sjukt jobbigt att få såna svara tankar jämt.

2012-08-27 @ 19:13:11
URL: http://kawrtnee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0