På gränsen

Phhfft, nu sitter jag i soffan med en proteinshake och min ludna filt efter morgonpromenaden. Känner mig inte riktigt kry måste jag erkänna. Det började med när jag kom hem från promenaden och skulle shotta äppelcidervinäger innan frukosten. Normalt brukar jag blanda ut de 3 msk äppelcidervinägern med ett stort glas vatten. Men denna gång bestämde jag mig för att shotta den rent, för jag har hört att Megan foxx gör det (plus att man inte ska dricka 1/2 timme före eller efter maten för då blir man lätt uppsvullen. Så jag shottade ren vinäger och det blev som ett slag i magen av den syran. Fick ont och på en sekund kände jag mig jätteförkyld och näsan började rinna och jag började nysa. Sjukt. Så jag får ta det lite lugnt med styrketräningen idag. För jag har hört att det kan vara sjukt farligt att träna när man är förkyld. (Vet även en som hamnade i koma när han tränade och var förkyld. Jag skojar inte.. Hemskt). Så, nu ska jag använda DBT färdigheten: "att finna min vishet".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0