Sjuk

Usch! Jag gick och Spinnade igår. Efteråt mådde jag toppen! Men senare på kvällen så blev jag jätteförkyld, var tvungen att lägga mig i soffan och sova så jag kom längre upp med huvudet så jag kunde sova. Så jag sov inte bra i natt. Så klockan 14.30 så ska jag till läkaren, och sen ska jag till jobbet om jag INTE har något som smittar. Ingen träning för mig idag. Det jag känner för är att bara ligga hemma och äta choklad. Men det ska jag absolut inte göra. Jag ska göra en god grönsakssoppa med massa vitlök i och få i mig rikligt med vitaminer. Sedan kan man gå en väldigt lugn promenad. Experterna säger även att det kan vara nyttigt när man är förkyld.

Jag lovade att komma med utvärderingen av Pre Workoutpulvret "Muscle Speed". Jag älskar det! Jag har aldrig spinnat så mycket som jag gjorde igår, och efter det kunde jag säkert ha tränat i 3 timmar till. Det kändes på ett ungefär som om man druckit 100 red bull eller tagit någon form av amfetamin. Så det funkade utmärkt! Nackdelen var dock att när man tog det så kliade det under huden och stack som om man hade myror i benen. Det kändes som om blodet rusade i 200 km/h. Men det kanske bara är när man inte är van vid såna medel. Men utöver det så rekommenderar jag det! Ett tips dock: Ta det inte på kvällen som jag gjorde igår. Hade lite svårt att sova eftersom det innehåller massa koffein och andra uppiggande ämnen. Så ta det om ni tränar under dagen eller på morgonen.

Nej, nu ska jag titta på Desperate Housewives och sen ska jag laga soppa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0