Världens roligaste kväll

Detta är anledningen till att jag åker ner hit, för att jag har så underbara vänner! Jag hade världens roligaste kväll igår med dans, nostalgilåtar och Minttuu. Haha. Spelade en ett antal videos på förfesten med som jag tänkte ladda upp ikväll. Haha har skrattat ihjäl mig. Just nu sitter jag på tåget tillbaka till Malmö. Väl i Malmö så ska jag åka till Fyndbörsen med syster, Emma & Lisbeth. Sen ska jag vara med Emma lite och sen ska jag och syster ha myskväll! Puss på allt!


Kommentarer
Postat av: Lilly

Härligt att ni hade kul här. :D Var faktiskt skiträdd att ni skulle få så tråkigt så att ni aldrig ville hälsa på mig igen bara för att jag bor i fucking Klipphelvetet.

2012-03-18 @ 19:07:42
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0